Моніторинг роботи в тестовому режимі кругового перехрестя вул. Князів Коріатовичів та вул. Оводова, який проводиться з 13 березня, показав, що у пікові години спостерігається певне зменшення загальної пропускної здатності перехрестя у порівнянні зі світлофорним регулюванням в межах 3-5%.
Про це повідомила Агенція просторового розвитку Вінниці у дописі у Фейсбуці.
Водночас слід відмітити помітні нерівномірності у транспортних потоках у різні дні, які круговий рух дає можливість збалансовувати.
Починаючи з вівторка, 16 березня, на прилеглих перехрестях (Коріатовичів-Городецького та Маяковського-Гліба Успенського) було змінено циклограми з метою надати більший пріоритет транспортним потокам, що рухаються від кругового перехрестя.
Проте перехрестя Коріатовичів-Городецького під час усього періоду моніторингу залишається “найвужчим” місцем даного вузла.
В частині безпеки руху спостерігається значна кількість порушень правил проїзду перехрестя, а саме ненадання переваги транспорту, що рухається по колу та поворот з неправильно вибраної смуги руху.
В середньому відбувається близько 60 таких порушень за годину.
Зараз компанією Урбан Прогрес на замовлення Агенції просторового розвитку виконується порівняння світлофорного регулювання та кругового руху, а також підготовка подальших кроків, передбачених Концепцією реорганізації мобільності в центральній частині міста, а саме: опрацювання можливості організації двостороннього руху на вул. Городецького та зміна режимів роботи світлофорів на перехрестях Коріатовичів-Городецького та Маяковського-Гліба Успенського.
Відеозаписи, на основі яких були виконані розрахунки, можна переглянути за посиланням: