Зокрема, у планах – реалізувати 12 проектів-переможців «Бюджету громадських ініціатив» та збільшити фонд конкурсу до 8 млн грн на 2021 рік.
Про це написав у мережі Фейсбук міський голова Вінниці Сергій Моргунов.
“Яким бачимо 2020 рік для сильної вінницької громади.
Перше – маємо підсумувати нашу спільну роботу по виконанню Стратегії розвитку міста «Вінниця-2020».
Ми продовжимо вже традиційні проекти і запровадимо нові.
Так, плануємо реалізувати 12 проектів-переможців «Бюджету громадських ініціатив» та збільшити фонд конкурсу до 8 млн грн на 2021 рік.
У центрі надання адміністративних послуг на Замості відкриємо «Прозорий офіс» соціального спрямування. А у ЦНАПах «Вишенька» та «Замостя» з’являться нові послуги – з видачі та обміну посвідчення водія, реєстрації та перереєстрації нових транспортних засобів.
Також ставимо за мету збільшити кількість послуг, які надаються онлайн виконавчими органами міської ради, до 40. А для ще більшої зручності спілкування Call-центр «Прозорого офісу» запустить чат-бот.
Важливий пріоритет цього року – повноцінний розвиток системи е-квитка. Вона охопить абсолютно весь муніципальний громадський транспорт та приватних перевізників. На 50 зупинках облаштуємо інформаційні табло, які відображатимуть графік руху. Також розробимо мобільний додаток, який дозволить визначати місцезнаходження транспорту.
#СильнаГромада2020Яким бачимо 2020 рік для сильної вінницької громади. Перше – маємо підсумувати нашу спільну роботу по виконанню Стратегії розвитку міста «Вінниця-2020».Ми продовжимо вже традиційні проекти і запровадимо нові.Так, плануємо реалізувати 12 проектів-переможців «Бюджету громадських ініціатив» та збільшити фонд конкурсу до 8 млн грн на 2021 рік. У центрі надання адміністративних послуг на Замості відкриємо «Прозорий офіс» соціального спрямування. А у ЦНАПах «Вишенька» та «Замостя» з’являться нові послуги – з видачі та обміну посвідчення водія, реєстрації та перереєстрації нових транспортних засобів. Також ставимо за мету збільшити кількість послуг, які надаються онлайн виконавчими органами міської ради, до 40. А для ще більшої зручності спілкування Call-центр «Прозорого офісу» запустить чат-бот.Важливий пріоритет цього року – повноцінний розвиток системи е-квитка. Вона охопить абсолютно весь муніципальний громадський транспорт та приватних перевізників. На 50 зупинках облаштуємо інформаційні табло, які відображатимуть графік руху. Також розробимо мобільний додаток, який дозволить визначати місцезнаходження транспорту.
Опубліковано Сергієм Моргуновим Четвер, 2 січня 2020 р.