У Літині запрацював оновлений сервісний центр головного управління Пенсійного фонду України у Вінницькій області.
Відповідно до Єдиних стандартів обслуговування, в сервісному центрі створено зручну залу очікування, встановлено нову оргтехніку, меблі, систему відеоспостереження. Для маломобільних груп населення встановлено пандус, облаштовано спеціальну санітарну кімнату. Завдяки тактильним та візуальним позначенням – табличкам дубльованим рельєфно-крапковим шрифтом Брайля, забезпечується зручна навігація.
За реалізацію інклюзивних проектів у відділах обслуговування громадян Пенсійного фонду області, представник громадської організації «Гармонія» Сюзанна Жуковська, вручила начальнику Фонду Вінниччини висновок про відповідність усіх облаштувань державним будівельним нормам.
“Ми вдосконалюємось, впроваджуємо новий підхід до надання пенсійних послуг, побудований на принципах відкритості та інклюзивності. Дбаємо про те, щоб кожен клієнт отримав якісний сервіс у зручний спосіб”, – сказала начальник ГУ ПФУ у області Олена Корчака.
Літинський відділ обслуговування громадян став 13-м у мережі сервісних центрів, які переоснащено з урахуванням вимог інклюзії.