Мета ініціативи: об’єднати міста та зробити све щоб українці подорожували своєю країною.
Ініціатива розоблена Асоціацією міст України, Комітетом з туризму Торгово-промислової палати України та управлінням туризму і Київською міською державною адмінстрацією.
Представники Вінниці, Дніпра, Луцька, Львова, Одеси і Харкова розповідали про відновлення туризму, виклики з якими стикаються, варіанти співпраці, спільні стратегії та просування на внутрішньому ринку, можливості й умови проведення масових заходів, специфіки взаємодії органів місцевого самоврядування та готельного бізнесу, оновлення законодавчої бази і можливостей кроспромоції, щоб міста рекламували туристичні послуги одне одного.
Директор департаменту маркетингу міста та туризму міської ради Олександр Вешелен розповів про вінницькій досвід антикризових заходів, антикризову програму Сергія Моргунова «Вінничани важливі».
Йшлося і про комунікацію з представниками готельно-ресторанного бізнесу та про обмеження, зміни та нововведення в законодавстві через карантинні обмеження.
«Органи місцевого самоврядування мають стимулювати об’єднання туристичного бізнесу, навчати та допомагати їм у консолідації, поширювати знання щодо протоколів і заходів безпеки», – зазначив директор департаменту маркетингу міста та туризму міської ради Олександр Вешелені.
Пан Вешелені розповів і про запуск проекту «Вінницький стандарт гостинності». Посилення конкурентоспроможності малого та середнього підприємництва, у сферах туризму й гостинності, підвищення кваліфікації та навичок гідів і представників готельно-ресторанної сфери.
“У межах програми мають бути напрацьовані внутрішні стандарти діяльності закладів HoReCa, що підсилюватимуть ідею безпечного перебування туристів у місті”, – йдеться у повідомленні на офіційному сайті міськради.