Відповідь на актуальне питання: «Я не користуюся гарячою водою, але нарахування отримую. Чому?», оприлюднили теплостачальники на сторінці “Вінницяміськтеплоенерго” в Фейсбуці.
Такі ситуації виникають, коли від споживача не зафіксовано подачі показників індивідуального приладу обліку гарячої води.
“Показники необхідно подавати всім споживачам без винятку (і тим, хто користується послугою, і тим, хто не користується, але має прилад обліку в квартирі) до 31 числа щомісяця відповідно до Постанови КМУ №630.
Щоб не виникало таких ситуацій надалі, подавайте показники індивідуального приладу обліку гарячої води з 25 до 31 числа щомісяця.
Це можна зробити, звернувшись:
у відділ по роботі з населенням КП ВМР «Вінницяміськтеплоенерго» (0432)55-16-51; 46-03-45;
Чат-бот в Telegram (перейдіть за посиланням https://telegram.me/VMTE_bot або наберіть у пошуку в Telegram «ВМТЕ»);
на веб-сайті https://www.pay.vn.ua, в особовому кабінеті;
у Центр муніципальних систем управління за 0 800 216 612″, – йдеться у повідомленні.