Директорка КП «Вінницякартсервіс» Катерина Бабіна під час онлайн-брифінгу розповіла, що останнім часом надходять скарги про списання коштів з банківських карток по кілька разів. Вона пояснила, що з кожним таким зверненням працюють індивідуально.
Вона повідомила, що останні два тижні в соцмережах та медіа з’являються повідомлення, що з банківських карток списуються додаткові кошти за проїзд. У більшості випадків працівники КП «Вінницякартсервіс» самостійно знаходять таких користувачів для надання їм виписок з системи, в яких зазначається час та дата самої поїздки, а також дані про списання коштів, які в деяких випадках здійснюються із запізненням за попередні періоди.
“Наголошую на тому, що за весь цей час жодної скарги від пасажирів після отримання ними від нас таких звітів – ми не отримали. Всі списання коштів відповідають здійсненним поїздкам. Люди при отриманні цих виписок з системи побачили, що списання були правомірні. Найбільш поширені випадки були пов’язані з картками «Приватбанку». Коли, наприклад, син віддає саму пластикову картку матері, а сам використовує мобільний додаток «Приватбанку» для розрахунку QR-кодом, а батько у той же час використовує технологію NFC. Мати, отримуючи повідомлення про списання коштів з картки, бачить, що стільки поїздок вона не здійснювала і звертається до нас. Ми розглядали кожну ситуацію окремо, розділяли транзакції по валідаторам, кодам і NFC, використовуючи виписки з банків. Якщо у вас виникають питання, прошу всіх звертатися на нашу «гарячу лінію» за номером – (0800)330-155, або в Телеграм канал (https://t.me/Vinnytsiakartservis ) чи на Фейсбук (https://cutt.ly/qd26OV0). Ми працюємо для вас і маємо мрію впровадити найкращий сервіс, щоб було зручно усім вінничанам”, – каже директорка КП «Вінницякартсервіс» Катерина Бабіна.
При розрахунку через валідатор муніципальною карткою, контроль проїзду здійснюється спеціальним пристроєм, який повідомляє чи була реєстрація проїзду безпосередньо в цьому транспорті.
“Якщо ви бачите якусь незрозумілу роботу контролера, або у вас виникають непорозуміння з ними – звертайтесь на гарячу лінію «Вінницякартсервіс» (0800)330-155. Потрібно вказати час та номер борта. Ми будемо реагувати на такі ситуації і вживати відповідні заходи”, – сказав генеральний директор КП «Вінницька транспортна компанія» Михайло Луценко.