16 січня на засіданні виконкому Вінницької міськради директор департаменту маркетингу міста та туризму Олександр Вешелені звітував про хід виконання міської програми розвитку туризму у місті Вінниця за 2019 рік.
Усі програми, які були залучені, дали можливість розвинути та покращити туристичний потенціал міста.
Для зросту туристичної зацікавленості містом стало прийняття у 2018 році Маркетингової стратегії міста та створення департаменту маркетингу міста та туризму.
За весь цей час вдалося реалізувати багато промоційних заходів та бренду «Вінниця. Місто ідей». Також розробляли логотип, фірмові шрифти та декоративні елементи. Заохочені підприємці теж почали використовувати бренд та підсилювати його міць власною продукцією
З бюджету Вінницької міської об’єднаної територіальної громади у 2019 році було виділено 1 560 277 гривень на розвиток бренду, що в 5 разів більше ніж у 2018 році.
Туристичний збір після зміни ставки склав 2 050 458 гривень.
Підсилення туристичного іміджу міста полягало у створенні кількох промокампаній, інформаційної друкованої продукції та стильних сувенірів, в тому числі подарунки закордонним гостям.
Бренд «Вінниця. Місто ідей» охопило і транспорт, що допомогло зробити оновлення екскурсійному трамваю City Tour.
В інтернет-просторі було розроблено сторінки “Visit Vinnytsia”, “Vinnytsia.city”, а також понад 25 медіа матеріалів про місто як дестинацію.
Було залучено і тревел-блогерів України які відвідали наше місто та допомогли розповісти про цього усій Україні та світу.Перший випуск на відеоплатформі YouTube зібрало 430 тисяч переглядів.
Підкріплення популярності міста у туристів йшло й через міжнародні профільні виставки у Києві, Львові та Кельце, а також інші туристичні заходи по всій Україні, в яких брали участь аніматори, творчі колективи, історики.
Комунальне Підприємство “Подільський туристично-інформаційний центр” за рік провело для містян та гостей міста 94 екскурсії. Збільшенню чисельності екскурсійних тематик та маршрутів посприяло і створення “Школи Вінницького гіда”.
Підсилення туристичної діяльності підприємства визначене одним з пріоритетів на 2020 рік, в якому планується створення багатофункціонального
Туристичного хабу, який планують розташувати за адресою Соборна, 89.
Міський голова Сергій Моргунов сказав про пріоритетні напрямки туризму, які у місті варто підсилити, та наголосив на необхідності співпрацювати з областю для максимально ефективного результату.
Усі статистичні дані розвитку туризму у нашому місті можна побачити у доданій презентації