Представники сфери гостинності, ІT-сфери, музейники, гіди-екскурсоводи маркетологи, дизайнери, громадські активісти зібралися аби створити унікальні туристичні продукти, обговорити у креативних ідеї в роботі туристичного бізнесу міста, напрацювати проекти для включення їх у майбутню Стратегію розвитку туризму Вінниці до 2030 року.
Про це повідомили у Вінницькій міській раді.
Два дні учасниці та учасники в командах розроблятимуть ідеї для нових фестивалів, форумів, закладів та об’єктів у Вінниці, які в майбутньому готові реалізовувати самостійно або у партнерстві з міськрадою, бізнесом та громадським сектором.
“Ми можемо впевнено констатувати, що у 2019 році у Вінниці було більше туристів, і вони більше залишили грошей у нашому місті, в тому числі і завдяки туристичному зборі. Політика міської ради – створювати умови для того, щоб в місті народжувалися креативні ідеї і вони отримували підтримку. І саме для того, щоб цих ідей зібрати якнайбільше, було обрано формат хакатону. Унікальність – це основне гасло нашого хакатону. Саме такою має стати Вінниця. Це дасть нам можливість розвивати туризм”, – каже директор департаменту маркетингу міста та туризму Вінницької міської ради Олександр Вешелені.
“З Вінницею ми працюємо уже п’ять років. Реалізовано уже більше 20 різних проектів. Вінницька громада і зокрема Вінницька міська рада є дуже гарними партнерами для нас. Туризм – це галузь діяльності, яка досить швидко розвивається у всьому світі. І ще кілька років тому навряд чи хтось говорив про Вінницю як туристичне місто, а зараз тут є чимало напрацювань у цьому напрямку”, – зазначив головний експерт, керівник групи експертів Проекту ПРОМІС Ігор Лепьошкін.
Експертка з питань маркетингу територій, туризму та піару Галина Малець розповіла у перший день хакатону про маркетинг туристичного продукту та ключі до створення унікальної туристичної пропозиції.
17 січня учасники та учасниці працюватимуть над детальною концепцією проекту