У Департаменті маркетингу міста та туризму розповіли і показали кілька прикладів з впровадження слогану, логотипу, щрифтів та кольорів міста у діяльність малого бізнесу.
“Продовжуємо тему бренда нашого міста. Сьогодні хочемо вам розповісти і показати, як айдентику концепції «Вінниця. Місто ідей» втілювали у своїх продуктах вінницькі підприємці.
Містяни щодня генерують нові ідеї, які розвивають Вінницю. А для того щоб краще ідентифікувати ці ідеї і асоціювати їх із містом, а місто — з ними, представникам вінницької бізнес-індустрії було запропоновано використовувати слоган, лого, шрифти та кольори, з яких складається концепція бренда, в оформленні своїх продуктів.
Протягом останніх 12 місяців кілька підприємців-першовідкривачів вже спробували попрацювати з вінницькою айдентикою. Результатом стали креативні й оригінальні варіанти оформлення, що добре виділяються з-поміж інших дизайнерських рішень. Це дає можливість вивести вінницький продукт в окремий якісний сегмент, який легко ідентифікувати на зовнішньому ринку, та вирізнити серед інших міст, а також об’єднати місцевий бізнес у великий кластер. І тоді мета перевести поняття Made in Vinnytsia у Made by Vinnytsia стає все ближчою до свого втілення.
Пропонуємо переглянути приклади співпраці вінницьких підприємців і бренда «Вінниця. Місто ідей» у світлинах допису та надихнутися на власне креативне оформлення, з використанням фірмових шрифтів та ілюстрацій зі сторінки https://vinnytsia.city/design/. Вже зовсім скоро вам у цьому допоможе офіційний брендбук міської айдентики, який готуємо до затвердження”, – йдеться у повідомленні департаменту.