Ситуація, коли відкручуючи кран, бачимо, що з нього тече брудна вода, знайома більшості мешканців Вінниці. І логічним виникає питання: «Чому гаряча вода з крана тече брудна. Хто має вирішити ситуацію?».
Це залежить від того, з якого крану тече брудна вода. З холодного, чи гарячого.
Якщо бруд з водою тече з холодного крана, то ймовірніше за все, що проблема в накопиченні бруду в стояках будинків. Тому звернутися треба в ОСББ чи в управляючу компанію. Якщо ж стояки не брудні, тоді вже слід звертатися в КП «Вінницяоблводоканал».
Ось довідкові телефони:
64-40-44 – колцентр
53-72-18 – аварійно-диспетчерська служба
На аналогічне запитання щодо бруду гарячої води, то КП «Вінницяміськтеплоенерго» повідомило розгорнутий коментар:
«КП ВМР «Вінницяміськтеплоенерго» здійснює лише підігрів, а не очистку води, яку бере з водопроводу. До та після насосу і на виході гарячої води в будинок від центрального теплового пункту (ЦТП)/індивідуального теплового пункту (ІТП) стоять фільтри, які забезпечують гарячу воду належної якості. Колір води в кранах може забруднюватися у зв’язку з накопиченням бруду в стояках будинку.
Для того, щоб розв’язувати питання із забрудненням води, зверніться до управляючої компанії, щоб вони прочистили стояки в будинку. Адже це внутрішньобудинкова система, за яку відповідають саме управляючі компанії відповідно до договорів, укладених зі співвласниками житлових будинків (відповідно до п. 3 Статті 1. Закону України №2189-VIII від 9 листопада 2017 р. “Про житлово-комунальні послуги”)», – йдеться в коментарі.
Тож, як бачимо, перша інстанція, де реально можуть розв’язувати проблему, і усунути неполадку, це управляюча компанія. Саме туди й слід звертатися в першу чергу.